Team FGR

Miroslav Felgr

Mnoho let zrál jeho životní sen. Postavit český závodní motocykl. V zemi, kde se stal tento sport popelkou, otevřela popřevratová atmosféra těm šikovným dveře. V Ústí nad Orlicí jeden z nich. „Kdyby mě bratránek neposadil v roce 1966 na motorku a nejeli jsme na závody do Hořic, nikdy bych možná silnici nepoznal. V té době jsem byl zakoukán do terénu. ‚Teréňáky‘ taky byly moje první motorky, které jsem postavil.“ Tak vzpomíná na svoje začátky Miroslav Felgr (*11. října 1951), který neuvěřitelné čtyři desítky sezón žije, pracuje a vymýšlí ve světě rychlých motocyklů.Zatím nejúspěšnější sezónu absolvoval ústeckoorlický tým MOTO FGR rodiny Felgrových v roce 2011. V této sezóně bylo cílem získat mistra republiky a také odjet doplňkově německé mistrovství, šampionát Alpe Adria a finálový závod mistrovství Evropy ve španělském Albacete. 27 pódiových umístění mluví za vše a sezóna dopadla podle představ týmu.

 

Fakta

Disciplína: Mini GP 50
Účast: Europe, Czech republic
Jezdec týmu 2014: Martin Gbelec
Datum narození jezdce: 26.8.2000
Národnost: česká
Zkušenosti od: 2007
Moto: Moto3 FGR

 

 

Výsledky týmu FGR od roku 2000

2003 2.místo
1.místo             
2.místo
2.místo
Mezinárodní mistrovství ČR Trenčín 125ccm
Mezinárodní mistrovství ČR Hradec Králové 125ccm
Mezinárodní mistrovství ČR Most 125ccm
Mezinárodní mistrovství ČR Pannonia-ring 125ccm
2004 4.místo            Mezinárodní mistrovství ČR Hungaroring 125ccm
2005 5.místo
4.místo            
5.místo
Mezinárodní mistrovství ČR Pannonia ring 125ccm
Mezinárodní mistrovství ČR Brno 125ccm
Mistrovství Evropy Rijeka 125ccm
2006                                 Účast na Mistrvoství Evropy Grobnik 125ccm
2007 -
12.místo
-                     
4.místo
5.místo
Účast na Mistrovství světa Brno 125ccm
Mistrovství Evropy Grobnik 125ccm
Účast na Mistrovství Evropy Most 125ccm
Mezinárodní mistrovství ČR Pannonia-ring 125ccm
Mezinárodní mistrovství ČR Brno 125ccm
2008 3.místo    
4.místo         
6.místo
Alpe Adria Cup Pannonia-ring                       
Alpe Adria Cup Hungaroring
Alpe Adria Cup Brno

2009

6.místo
5.místo
-

Alpe Adria Cup Hungaroring                      
Alpe Adria Cup Pannonia-ring
Účast v seriálu IDM

2010

4.místo
5.místo
4.místo
3.místo
-
Alpe Adria Cup Most                       
Alpe Adria Cup Slovakiaring
Alpe Adria Cup Brno
Alpe Adria Cup Hungaroring
Účast v seriálu IDM

2011

4.místo
4.místo
1.místo
1.místo
2.místo
2.místo
-
Alpe Adria Cup Poznaň
Alpe Adria Cup Most
Alpe Adria Cup Slovakiaring
Alpe Adria Cup Pannoniaring
Alpe Adria Cup Brno
Alpe Adria Cup Hungaroring
Účast v seriálu IDM

2012

-
-
-
7.místo
-
Účast v seriálu MS Estoril
Účast v seriálu MS Jerez
Účast v seriálu MS Katar
Seriál MS Le Mans
Účast v seriálu MS Barcelona

2013

1. místo
1. místo

Alpe Adria Cup Most
Alpe Adria Cup Slovakiaring
Účast v seriálu IDM

2014

1. místo
1. místo

Alpe Adria Cup Pannoniaring
Alpe Adria Cup Most

 

Motopoint

Motopoint sponzoruje tým od roku 2005 a dodává řetězy značky EK. Spolupráce Motopointu s týme FGR pokračuje nadále i v letošní sezóně.

Hodnocení týmu závodní motocyklový řetěz typ EK 415 SHDR:

"Tento řetěz byl použit pokrácený na počet 120 válečků a to na závodním motocyklu FGR ve třídě 125 GP. S jedním kusem řetězu jsme absolvovali dva tréninky na autodromu v Mostě a jeden závod MM ČR na Hungaroringu. Celkem jsme s tímto řetězem ujeli asi 800 km. Řetěz byl pravidelně kontrolován a mazán po každých asi 200 kilometrech. K mazání jsme použili speciální osvědčené mazadlo na řetězy zn. Adrenoil Racing Chain lube. Po ujetí 800 km byla kontrolována jeho délka na našem kalibrovacím zařízení a bylo zjištěno, že se řetěz prodloužil o 3,5 mm. Je nutné podotknout, že asi po ujetí prvních 200 km se řetěz natáhnul o 2,5 mm v celé délce a potom už jen o 1mm. Podle našich zkušeností je tato hodnota asi tak poloviční než u námi dříve používaného řetězu jiné značky. S používaným řetězem jsme velice spokojeni a došli jsme k jednoznačnému závěru, že i nadále bychom tuto značku a typ řetězu chtěli používat. Jedním z největších kladů je také to, že řetěz má velkou schopnost se vychýlit do boku a tudíž velice dobře přijímá nepřesnost v rovnoběžnosti ozubených kol za sebou. Z našeho pohledu můžeme konstatovat, že jsme doposud lepší řetěz nepoužívali. I tento řetěz má svůj podíl na výsledku na našem prvním letošním závodě na Hungaroringu, kde jsme obsadili v silné konkurenci 2. místo v M ČR."

 

Více informací naleznete na www.motofgr.cz

0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání